Tygra studio s.r.o.

FONT GALANDA MODERNA

font galanda moderna

Galanda Moderna je akcidenční verzálkové písmo, které je odkazem na úpravu knižných obálek významného slovenského malíře, grafika a ilustrátora Mikuláše Galandu (1895-1938).

Číst dál...

GALERIE ROYALE

Módní galerie Royale nabízí výběr z dámských i pánských kolekcí Karla Lagerfelda, Lancel a belgických módních návrhářů.

Číst dál...

EUROLINES

Vizuály vytvořené pro společnost Eurolines byly součastí kampaně, jejíž úkolem bylo upozornit na jednotlivé destinace, do kterých společnost jezdí, a přilákat nové klienty.

Číst dál...

SALTIC

Tvorba webových stránek slatic.cz

Webové stránky pro firmu Saltic, která se specializuje na výrobu lezeckých a trekkingových bot a outdoorového vyavení.

Číst dál...

ATLANTIK - FINANČNÍ TRHY

Pro finanční společnost Atlantik jsme vytvořili brožuru profilu společnosti a také řadu internetových bannerů a inzercí na oslovení nových klientů.

Číst dál...

POSVIŤTE SI NA VÁNOCE

Grafické zpracování podpory prodeje zářivek v období Vánoc. Hlavním motivem jsou dětmi pomalované žárovky, ze kterých je vytvořena vánoční scéna.

Číst dál...

BAUMAX

Návrh slevové kampaně pro společnost Baumax. Kampaň zahrnuje velikonoční ilustrace, klíčový vizuál a directmail odesílaný spolu s věrnostní kartou. Hlavním sdělenim je samotná sleva a sortiment, kterého se sleva týka.

Číst dál...

GÉČKO

Jedná se o návrhy sezónní kampaně pro nákupní centrum Géčko. Na ukázkách máme jarní a zimní variantu.

Číst dál...

VÍNO MIKULOV

Návrh kampaní pro značku Motýl firmy Víno Mikulov. Součástí kampaně je klíčový vizuál a POS materiály pro supermarkety.

Číst dál...

BANK ZÓNA

Jedná se o systém označování přepážek na poště, které se vyhradně věnují bankovním službám Poštovní spořitelny.

Číst dál...

POŠTOVNÍ SPOŘITELNA

Ukázka vizuálu pro Poštovní spořitelnu na produkt Postžiro, plastového stojanu na kampaňové letáky, billbordu, letáku a rollbaneru.

Číst dál...

MAGAZÍN FOTR

Magazín Fotr je časopis pro volný čas. Cílovou skupinu čtenářů představují muži od 25 do 60 let, kteří mají běžné každodenní starosti – jak odvést dobrou práci ve firmě a nezapomínat přitom na manželku, na výchovu dětí a na aktivní odpočinek.

Číst dál...

Twitter